Nóg een verre reis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jeroen Kraan - WaarBenJij.nu Nóg een verre reis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jeroen Kraan - WaarBenJij.nu

Nóg een verre reis

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

13 Januari 2011 | Nederland, Utrecht

Zoals velen van jullie wellicht al weten ga ik binnenkort Nederland weer verlaten om nog een paar ongeziene hoekjes van de wereldkaart te verkennen. Op 31 januari, om precies te zijn, vertrek ik wederom naar het Oosten. Eerst zal ik door Oost-Europa trekken, door Kazachstan naar China reizen, en vanaf daar in zuidelijke richting naar Zuid-Oost Azië trekken. In totaal ben ik van plan ongeveer vijf maanden rond te reizen.

Het grootste deel van de voorbereiding voor de reis is inmiddels rond: vandaag heb ik mijn laatste visum opgehaald, de verzekering is afgesloten, malariapillen ingeslagen en het eerste treinticket geboekt. Morgen is mijn laatste werkdag en ben ik er ook budgettair klaar voor. Alles dus gereed om op 31 januari voorspoedig aan deze reis te beginnen!

Jullie kunnen natuurlijk weer hier mijn reisverslagen volgen. Mocht je nog niet op de lijst staan, dan kan je links op deze pagina je e-mailadres invullen zodat je een bericht ontvangt als ik iets nieuws op deze blog zet. Ik zal ook proberen om af en toe wat foto's op mijn Facebook-pagina te zetten: http://www.facebook.com/kraanj

Verder ben ik te bereiken via Twitter (@KraanJ) en Skype (jeroeninchina). Of natuurlijk gewoon ouderwets via e-mail :) Ik vind het altijd leuk om jullie reacties te lezen, op welke manier dan ook, dus schroom niet om contact op te nemen.

Ik houd dit eerste 'verslag' nog even kort, want er is op dit moment nog niet zo veel te melden. Mezelf kennende zal het volgende bericht op deze locatie niet zo kort zijn... Dus tot dan!

  • 13 Januari 2011 - 16:29

    Gerben Nap:

    Puik plan, Jeroen! ben benieuwd hoe je centraal azie gaat vinden.

  • 13 Januari 2011 - 19:21

    'tante' Margit:

    Hé neef. We hadden het natuurlijk al van je gehoord, zo gaaf! Geniet met volle teugen en laat ons delen in de pret. Voor de komende weken.. succes met inpakken en afscheid nemen. En veel plezier met precies hetzelfde.

  • 17 Januari 2011 - 17:03

    Trudy Cornelis:

    Hallo Jeroen,
    Wat eem fantastische reis ga je maken, ik wens je heel veel plezier en spannende belevenissen onderweg! Tenminste, leuke spannende dingen, die je nog na kunt vertellen! Hartelijke groeten, en sterkte met de voorbereidingen! Trudy

  • 30 Januari 2011 - 15:18

    Rian Kraan:

    Lieve Jeroen,
    Een heel interessante reis toegewenst. En heel veel plezier. Hou ons wel vaak op de hoogte van je belevenissen. Pas goed op jezelf. Zal je missen!
    Rian

  • 31 Januari 2011 - 17:20

    Joke:

    Ha Jeroen,
    Vandaag vertrokken (misschien nu om kwart over 6 's avonds nog niet). Leuk, spannend!!?
    Ik ben benieuwd naar je belevenissen en verhalen.
    Ik wens je een goede tijd met jezelf en met alle mensen om je heen.
    Liefs,
    Joke

  • 02 Februari 2011 - 05:49

    Happy Trails!:

    Hoi Jeroen!

    Ik ben een collega van je vader, en ik hoorde van je onderneming!! Ik vind het echt supercool dat je dit doet, ben zelf ook een fervent reiziger geweest en kan het iedereen aanraden eerst eens wat van de wereld te zien! Dit nemen ze je nooit meer af. Ik vind het leuk om deze reis te volgen, dus documenteer goed! :o) Heel veel plezier en vooral verwondering.

    Ciao,

    Arie Willem Bons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Hello dear reader! This is where I will be posting some updates about my trip from good old Holland to China and beyond!

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 551
Totaal aantal bezoekers 49213

Voorgaande reizen:

31 Januari 2011 - 15 Juli 2011

Jeroen's Aziatische Extravaganza

25 Juli 2009 - 31 Januari 2010

Jeroen's Chinese adventures

Landen bezocht: